Resort in de wildernis

7 maart 2015 - Ayuthaya, Thailand

hotelkamers op resort MidaBloembakken in de natuurDeze 'huisdieren' strompelden we bijna over.Wakker worden in een oerwoud met de bijbehorende geluiden is bijzonder. Behalve lawaaiige krekels en kikkers, fluitende zangerige vogels hoorden we ook geluiden van apen. Hagedissen zijn er veelvuldig rondom de deur van de hotelkamer, die rechtstreeks naar buiten gaat en stil blijven zitten als je voorbij komt. Rondom onze hotelkamer, die een rechtstreekse verbinding met de buitenlucht heeft, staan kleurige bloemen te bloeien, waarvan enkele ook lekker ruiken. Ben is na het ontbijt op pad gegaan met zijn camera, want hij wilde apen zien. Hij zag er genoeg, maar dat waren de medereizigers die niet mee op excursie gingen. De andere apen zag hij wel, maar zij zijn te snel om te kunnen fotograferen. Ik heb de tijd doorgebracht bij het zwembad, het reisblog gemaakt, gezwommen, gelezen en genoten van een dagje niets doen. Ben heeft naast het maken van een wandelingetje over het resort ook gezwommen en nader kennisgemaakt met de medereizigers die we steeds beter leren kennen. Een gezellige groep, die allemaal gezamenlijk één doel hebben en dat is er een leuke vakantie van te maken.

1. Alice:
    10 maart 2015
    Wat een mooie verhalen, jullie hebben het erg naar je zin zo te lezen.
    En nog fijn de helft van jullie vakantie voor de boeg!
    groeten, Johan en Alice
  2. Mini Grevinga-Redder:
    10 maart 2015
    Nou Willy, Ben heeft echt mooie foto's gemaakt. Hij mag er, wat mij betreft , nog wel wat maken.
    Groetjes...Mini