Welkom op ons reisblog!

28 februari 2015

Ben in FoxtheaterDit is het begin van ons reisverslag. We bezochten eerst vele websites, vergeleken prijzen, geschikte reisdata en toen wisten we het nog niet. Een bezoekje aan de vakantiebeurs in Utrecht in januari van dit jaar bracht de oplossing. We mochten zelfs aan het rad van avontuur draaien voor extra korting. Ben draaide vol verwachting, maar de meest voorkomende en laagste korting bleek het resultaat. Niet getreurd, want we hadden al gekozen voor een rondreis door Noord-Thailand, een z.g. easy-going reis gedurende 22 dagen. Het is allemaal nieuw voor ons en daarom gingen we ter voorbereiding op 8 februari j.l. naar de reis- en inspiratiedagen in Hoofddorp in het Foxtheater van de reisorganisatie Fox. We moesten vroeg op, want om 10.00 uur werden we verwacht. We arriveerden ongeveer als eerste en werden hartelijk ontvangen met lauwe koffie. We kregen daarna een presentatie op een halfrond scherm in de theaterzaal. We zagen de prachtigste beelden van Thailand, Laos en Cambodja, schitterend en zeker uitnodigend. We verheugen ons steeds meer en kijken uit naar het vertrek.  Maandag 2 maart is het zover. We vertrekken eerst met de trein richting Schiphol en daarna met de lijndienst van China Airlines om 13.20 richting Bangkok voor de reis van 22 dagen. De planning is, dat we rond 7.15 in de ochtend zullen aankomen.

1. Reislogger:
    26 januari 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Mini Grevinga-Redder:
    1 maart 2015
    Leuk Willy dat je weer een blog gemaakt hebt. Zo kunnen we jullie mooi volgen.Veel reisplezier!! Groetje...Mini
  3. Wout en Marga Voerman:
    3 maart 2015
    Hallo luitjes, Heel fijne reis. Goed aangekomen. We zijn nieuwsgierig hoe jullie het daar vergaat. Grtjes
  4. Dik en riek:
    3 maart 2015
    fijn dat de vlucht al goed was we wensen jullie heel veel plezier
    aan de andere kant van de wereld
  5. Mini Grevinga-Redder:
    Hallo Willy,
    ik las dat jullie reis goed verlopen is en wie weet slapen jullie vandaag wat meer dan tijdens de reis. Vermaak je daar maar goed.
    Groetjes...Mini
  6. Wijnand:
    3 maart 2015
    Hoi hoi, en hoe was de eerste dag? Beetje lekker weer? Mooie indrukken?